Quickly supply alternative strategic theme areas vis-a-vis B2C mindshare. Objectively repurpose stand-alone synergy via user-centric architectures.

FOLLOW US ON:

Get in touch!

Fusce varius, dolor tempor interdum tristiquei bibendum service life.

147/I, Green Road, Gulshan Avenue, Panthapath, Dhaka

Restaurare Pod din Fosso – Italia

  • Acasă
  • Restaurare Pod din Fosso – Italia
Restaurare Pod din Fosso Italia

Lucrări de reabilitare și consolidare structurală a podului peste râul Brenta din Sandon, municipiul Fossò (VE).

Proiectul podului datează din anul 1951. Este un pod de grinzi format din cinci travee cu deschideri de 13,80 metri, 20,00 metri, 25,80 metri, 19,25 metri și 13,85 metri pentru cele două travee laterale și, respectiv, 24 de metri pentru deschiderea centrală; Lungimea totală a podului este de 92,70 metri. Tabliera avea (înainte de renovare) 7,85 metri lățime și era formată din 3 grinzi de beton armat, cu secțiune variabilă, conectate prin traverse și placa de punte; În deschiderile dintre pilonii din albia râului a existat și o contra-placă, tot din beton armat, plasată la marginea inferioară a grinzilor. Deschiderile de capăt se sprijină pur și simplu pe umeri și pe șeile de gerber făcute pe porțiunea în consolă a grinzilor de pe piloni; suporturi similare sunt prezente pentru deschiderea centrală.

Bonturile sunt alcătuite din pereți gravitaționali din zidărie, în timp ce cei patru piloni din albia râului sunt din beton și sunt de tip consolă cu secțiune goală. Investigațiile și inspecțiile efectuate precum și verificările de calcul efectuate au arătat că indicele de siguranță al podului a fost mai mic de 1 sau structura structurii, în starea sa actuală, nu a fost capabilă să reziste la solicitările induse de sarcinile de exploatare impuse de legislația în vigoare, atât în faza statică, cât și în cea seismică.

Proiectul de pe podul Sandon a dus, de asemenea, la construirea a două piste de biciclete și pietonale cu sens unic la capetele carosabilului, pentru a permite trecerea în siguranță a tuturor celor care traversează podul; Aceste poteci au fost realizate din tâmplărie metalică și placă de beton armat cu structură în consolă față de clădirea existentă.

Scopul proiectului

Image

Ca parte a unui proiect cuprinzător de reabilitare, a fost adecvat să se efectueze reabilitarea betonului. De altfel, investigațiile și verificările preventive efectuate au evidențiat o situație de degradare a structurilor podului care a necesitat executarea unei serii de intervenții de reabilitare și consolidare necesare pentru a restabili funcționalitatea statică a structurii.

  • Modernizare seismică;
  • Înlocuirea suporturilor;
  • Reabilitarea betonului;
  • Noi rosturi de dilatare;

Provocările proiectului

Image

Multe companii au făcut pe rând pe șantier în ultimele luni, firme specializate care au efectuat demolarea cu reconstrucția deschiderii centrale a podului, consolidarea celorlalte deschideri cu construcția unei plăci suplimentare de beton armat, ridicarea tablierelor existente pentru înlocuirea suporturilor, construcția hidroizolației tablierului și un nou sistem de evacuare a apei pluviale.